Mamy czworke miast-kandydatow?
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 11:51:00 UTC
http://sport.gazeta.pl/sport/1,65025,3268632.html
Warszawę, Kraków, Poznań i Gdańsk ma zgłosić Polska do organizacji
piłkarskich mistrzostw Europy 2012. Za burtą znalazły się Wrocław i
Chorzów - dowiedziała się "Gazeta".[...]

:::mg:::
Cavallino
2006-04-08 11:53:05 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
[...]
No i chyba to rzeczywiście dobry wybór.
Wyleciały miasta w których piłka nie wzbudza zainteresowania.
Gdańsk oczywiście pozostał ze względów chyba tylko pochodzenia naszych
"elyt".
Henryk "Plumski" Plumowski

www.plumowski.be
Cavallino
2006-04-08 12:04:51 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
Za burtą znalazły się Wrocław i
Chorzów - dowiedziała się "Gazeta".[...]
No i chyba to rzeczywiście dobry wybór.
Wyleciały miasta w których piłka nie wzbudza zainteresowania.
Chorzów?
Na przykład.
PZPN włożył tam kupę kasy w stadion, ale nie wygląda żeby ktokolwiek poza
centralą interesował się jeszcze piłką w tym miejscu.
castrol
2006-04-08 12:31:54 UTC
Post by Cavallino
Na przykład.
PZPN włożył tam kupę kasy w stadion, ale nie wygląda żeby ktokolwiek poza
centralą interesował się jeszcze piłką w tym miejscu.
No i co to miasto ma do zaoferowania poza stadionem trupem??

IMO za bezcelowe uwazam faworyzowanie tego miasta, tylko ze wzgledu na
stadion, z ktorego "zagranica" moze sie tylko smiac.
Jacek
Mirek Zielinski
2006-04-08 13:50:28 UTC
Post by castrol
No i co to miasto ma do zaoferowania poza stadionem trupem??
Planetarium, Wojewodzki Park Kultury i Wypoczynku, Skansen, ZOO itd...
Post by castrol
IMO za bezcelowe uwazam faworyzowanie tego miasta, tylko ze wzgledu na
stadion, z ktorego "zagranica" moze sie tylko smiac.
A co ma niby Poznan? A co ma takiego Gdansk? Czego tak naprawde wedlug
ciebie brakuje w Chorzowie co np. te miasta maja?
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 13:53:44 UTC
Post by Mirek Zielinski
Post by castrol
No i co to miasto ma do zaoferowania poza stadionem trupem??
Planetarium, Wojewodzki Park Kultury i Wypoczynku, Skansen, ZOO itd...
My tu na poważnie, a Ty sobie żartujesz.
Post by Mirek Zielinski
Post by castrol
[...]
Obydwa te miasta są ładne. Tego Chorzów nie ma i miał nie będzie, obydwa te
miasta mają też lepszą infrastrukturę turystyczną i warto je pokazać.
Chorzów był na liście _tylko_ ze względu na stadion.

:::mg:::
Mirek Zielinski
2006-04-08 14:08:11 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
Obydwa te miasta są ładne. Tego Chorzów nie ma i miał nie będzie, obydwa te
miasta mają też lepszą infrastrukturę turystyczną i warto je pokazać.
Chorzów był na liście _tylko_ ze względu na stadion.
Mialo byc powazanie a ty piszesz iz Poznan jest ladny... Pozatym Wroclaw
jest zdecydowanie ladniejszy niz Gdansk i Poznan razem wziete wiec dlaczego
go nie ma?
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 14:33:26 UTC
Post by Mirek Zielinski
Post by Michal Gwiazdowski
[...]
W porownaniu z Chorzowem? To jest nawet piękny.
Post by Mirek Zielinski
Pozatym Wroclaw
jest zdecydowanie ladniejszy niz Gdansk i Poznan razem wziete wiec dlaczego
go nie ma?
Nie wiem, być może grały rolę inne czynniki. Np. to, żeby było równe
geograficznie rozłożenie miast (N,S,W,C-E) - jak sie popatrzy na mapę to
taki w miarę regularny romb wychodzi. A może było losowanie? A może to nie
są ostateczne informacje? A może wzięto pod uwagę budowę stadionu? (Poznań
buduje, Gdańsk ściemnia, ale ładnie, Wrocław nie ma prawie nic)? A może
poszli do lasu...

:::mg:::
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 14:54:16 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
Post by Mirek Zielinski
Post by Michal Gwiazdowski
[...]
dobram wycofuje - to niezamierzona prowokacja ;-)

:::mg:::
Mirek Zielinski
2006-04-08 15:19:54 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
Post by Michal Gwiazdowski
Post by Mirek Zielinski
Mialo byc powazanie a ty piszesz iz Poznan jest ladny...
W porownaniu z Chorzowem? To jest nawet piękny.
dobram wycofuje - to niezamierzona prowokacja ;-)
Ja to uznalem za zart. Malo smieszny ale zart
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
castrol
2006-04-08 15:36:55 UTC
Post by Mirek Zielinski
Mialo byc powazanie a ty piszesz iz Poznan jest ladny... Pozatym Wroclaw
jest zdecydowanie ladniejszy niz Gdansk i Poznan razem wziete wiec dlaczego
go nie ma?
To wszystko kwestia gustu. Gdansk ma morze, czego Poznan i Wroclaw nigdy
miec nie bedzie :P
Jacek
gasper
2006-04-08 15:42:04 UTC
To wszystko kwestia gustu. Gdansk ma morze, czego Poznan i Wroclaw nigdy miec
nie bedzie :P
sie k.wa zdziwisz ;)
jak stopnieją lodowce to Gdańsk będzie też morzem
a nikt nie wie czy to będzie za 100 lat czy 150

Pozdrawiam
castrol
2006-04-08 15:55:31 UTC
Post by gasper
jak stopnieją lodowce to Gdańsk będzie też morzem
a nikt nie wie czy to będzie za 100 lat czy 150
I Holandia zniknie z map Europy :P
Jacek
Karol Papała
2006-04-08 16:40:12 UTC
Post by castrol
Post by gasper
jak stopnieją lodowce to Gdańsk będzie też morzem
a nikt nie wie czy to będzie za 100 lat czy 150
I Holandia zniknie z map Europy :P
Uff. Moze do eliminacji wreszcie bedziemy losowani z I koszyka :)
Karol Papała
http://www.supermotory.pl
wysokiej jakości zdjęcia motocykli, quadów i skuterów
Pawel Grzeda
2006-04-08 14:07:23 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
Obydwa te miasta są ładne. Tego Chorzów nie ma i miał nie będzie, obydwa te
miasta mają też lepszą infrastrukturę turystyczną i warto je pokazać.
Chorzów był na liście _tylko_ ze względu na stadion.
Wydaje mi sie, ze jednak powodem jest fakt, iz w GOPie mieszka 1/7
ludnosci RP. Chorzow wybrano, bo ma najlepszy stadion w tym regionie. Do
tego miasto to ma spore tradycje reprezentacyjne.

pozdr
PG
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 14:28:20 UTC
Post by Pawel Grzeda
Post by Michal Gwiazdowski
[...]
Faktycznie, masz racje - pewnie liczba mieskancow tez byla decydujacym
czynnikiem. Mimo wszystko nie chcialbym zeby turysci przyjezdzali ogladac
Chorzow. Sorry.

:::mg:::
UGI
2006-04-08 14:34:45 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
Faktycznie, masz racje - pewnie liczba mieskancow tez byla decydujacym
czynnikiem. Mimo wszystko nie chcialbym zeby turysci przyjezdzali ogladac
Chorzow. Sorry.
I to jest myslenie, ktore mnie niesamowicie wkurwia, podobnie zreszta jest
zagranica, w Angli w kazdym przewodniku po Polsce jest napisane by omijac
Slask, do znajomej przyjechal Anglik i byl w glebokim szoku, że tutaj tak
zielono, zupelnie inaczej niz to pisza w przewodnikach, byl mile zaskoczony.
Zamiast pieprzyc bez sensu przyjedzcie kiedys na 2-3 dni wlasnie do Chorzowa
czy Katowic jak bedzie piekna wiosenna pogoda, atrakcji wam nie zabraknie.
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 14:53:23 UTC
Post by UGI
Post by Michal Gwiazdowski
[...]
Ja nie pisze zeby omijac Slask, co wiecej - jako krakus zaprawiony w
"jezdzie" po "remontowanej A4" do Wroclawia wiem, ze Slaska sie nie da
ominac, nie da się też jadąc tą samą drogą nie wjechać i nie wyjechać
trzykrotnie z Dąbrowy Górniczej (bodaj). Więc Anglicy jak zwykle się mylą -
ale to normalne w kraju angeografów.
Co do atrakcji, wiesz - byłem w Kurozwękach kiedyś, bardzo ładne miejsce w
Świętokrzyskiem, nie zabrakło mi atrakcji - oglądanie bizonów i innych
strusi, pałacu, parku, świeże powietrze, stek z bizona itp, itd. Ale nie
uważam, że daje to Kurozwękom mandat do stawiania się w jednym rzędzie z
Krakowem, Gdańskiem, czy Wrocławiem - oczywiście pod względem turystycznym
li tylko.
Chorzów nie jest i nie bedzie miastem, w którym stawia się na turystyów,
zgodzisz się? Jeśli nie to zajrzyj na strone internetowa Chorzowa i zobacz
jak UMChorzowa zabiega o turystów.

A jak jest ładna pogoda, to wszędzie jest ładnie.
BTW: na Sląsku też sa ładne miasta, np. Gliwice, tylko stadionu tam nie
chcieli pobudować.

:::mg:::
Cavallino
2006-04-08 17:08:30 UTC
Post by Pawel Grzeda
Post by Michal Gwiazdowski
[...]
No i mają Kraków 50 km dalej.
Nie mów mi że to odległość nie do przeskoczenia.
Pawel Grzeda
2006-04-08 19:17:23 UTC
Post by Cavallino
Post by Pawel Grzeda
Wydaje mi sie, ze jednak powodem jest fakt, iz w GOPie mieszka 1/7
ludnosci RP.
No i mają Kraków 50 km dalej.
Nie mów mi że to odległość nie do przeskoczenia.
Lepiej zeby Krakow przyjechal do GOPu niz GOP do Krakowa, biorac pod
uwage tylko ten argument. Odleglosc jest do przeskoczenia, zwlaszcza, ze
mamy obecnie tam elegancka autostrade. Jednak chodzi o komunikacje
miejska w GOPie. Z tego co pamietam tam samych linii autobusowych jest
kilkaset.

Generalnie jestem rowniez przeciwnikiem Chorzowa. Probuje jedynie
uzasadnic decyzje tych wszystkich nad i podkomisji, czy tez pojac ich
tok rozumowania.

Dziwi mnie mocno zabranie miejsca Wroclawiowi (a moze to patriotyzm
lokalny), ktory w pierwszym rankingu zajmowal pierwsze miejsce. Czyli
co? Obrano calkowicie inne kryteria wyboru miast?! Czy moze teraz
liczymy na odwrot: kto ma najmniej hoteli, najgorszy dojazd itd?
Minister Lipiec chyba nie zdaje sobie sprawy, ze z Wroclawia jest dalej
do Warszawy niz do czterech innych stolic Europejskich.

pozdr
PG
Cavallino
2006-04-09 08:40:59 UTC
Post by Pawel Grzeda
Post by Cavallino
No i mają Kraków 50 km dalej.
Nie mów mi że to odległość nie do przeskoczenia.
Lepiej zeby Krakow przyjechal do GOPu niz GOP do Krakowa,
Nie, nie lepiej, jako że cały Śląsk razem wzięty nie ma nic do zaoferowania
potencjalnemu turyście.
Ot - taka przeszkoda na drodze do Krakowa.
UGI
2006-04-08 14:23:57 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
Post by Mirek Zielinski
Planetarium, Wojewodzki Park Kultury i Wypoczynku, Skansen, ZOO itd...
My tu na poważnie, a Ty sobie żartujesz.
Przepraszam ale co w tym smiesznego?
Post by Michal Gwiazdowski
Obydwa te miasta są ładne. Tego Chorzów nie ma i miał nie będzie,
A spedziles kiedys caly dzien w Chorzowie? Zapewniam ze atrakcji by Ci nie
brakowalo. Do tego w poblizu sa Katowice, w ktorych tez znajdzie sie
rozrywki
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 14:35:51 UTC
Post by UGI
Post by Michal Gwiazdowski
Post by Mirek Zielinski
Planetarium, Wojewodzki Park Kultury i Wypoczynku, Skansen, ZOO itd...
My tu na poważnie, a Ty sobie żartujesz.
Przepraszam ale co w tym smiesznego?
To, że którykolwiek z tych obiektów ma znaczenie turystyczne przekraczające
zasięgiem GOP.
Post by UGI
Post by Michal Gwiazdowski
[...]
Byłem w Chorzowie, atrakcji ludziom inteligentnym nigdy nie brakuje ;-) Nie
piszę, że Chorzów jest do dupy, tylko że na tle pozostałych kandydatów jest
"turystyczny inaczej", a _być może_ miało to decydujące znaczenie. Poza tym
nie chce mi się walczyć z patriotyzmem lokalnym.

:::mg:::
UGI
2006-04-08 14:57:59 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
Byłem w Chorzowie, atrakcji ludziom inteligentnym nigdy nie brakuje ;-)
Nie piszę, że Chorzów jest do dupy, tylko że na tle pozostałych kandydatów
jest "turystyczny inaczej"
Ale my tu mowimy o GOP, w ktorym zyje 3 mln ludzi, gdzie obok siebie jest
kilka podobnej wielkosci miast, jestes naiwny jezeli uwazasz ze wiekszosc
kibicow bedzie szukala jakis wyrafinowanych rozrywek, po prostu na mecz a
potem do pubu pic, a pubow na Slasku jest kilka razy wiecej niz w innych
miastach. Do tego dojazd do Krakowa bardzo dobry i szybki, do 2012 roku
autostrada do Wisly i Ustronia bedzie wybudowana wiec o baze noclegowa nie
ma sie co martwic. Gdansk, Krakow i Warszawe mozna oczywiscie zrozumiec ale
ja nie wiem jakim sposobem Poznan wygral kosztem Chorzowa.
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 15:07:40 UTC
Post by UGI
Post by Michal Gwiazdowski
[...]
Ja Ci tego nie wytlumacze, pewnie sie nie dowiem, albo poczekamy do
oficjalnego komunikatu. Moze chodzi o to, zeby bylo w miare rowno w calej
Polsce (to rozsadne), a Chorzow przegral z Krakowem, a nie Poznaniem?

:::mg:::
Mirek Zielinski
2006-04-08 15:21:17 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
Ja Ci tego nie wytlumacze, pewnie sie nie dowiem, albo poczekamy do
oficjalnego komunikatu. Moze chodzi o to, zeby bylo w miare rowno w calej
Polsce (to rozsadne), a Chorzow przegral z Krakowem, a nie Poznaniem?
O i teraz sensownie zaczynasz mowic. Bo IHMO to wlasnie tylko to
zadecydowalo.
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
Cavallino
2006-04-08 17:11:14 UTC
Nie znam punktacji,ale nie zdziwiłbym się gdyby Poznań wygrał ten plebiscyt.
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 17:17:34 UTC
Post by Cavallino
Gdansk, Krakow i Warszawe mozna oczywiscie zrozumiec ale ja nie wiem
jakim sposobem Poznan wygral kosztem Chorzowa.
Nie znam punktacji,ale nie zdziwiłbym się gdyby Poznań wygrał ten plebiscyt.
skoro nie znasz kryteriow i punktacji to skad ten wniosek?
:::mg:::
Cavallino
2006-04-08 17:21:58 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
Post by Cavallino
Nie znam punktacji,ale nie zdziwiłbym się gdyby Poznań wygrał ten plebiscyt.
skoro nie znasz kryteriow i punktacji to skad ten wniosek?
A czemu miałbym się dziwić?
Już dziś jest najlepiej przygotowany, jest duża szansa że tak samo będzie za
te 6 lat.
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 17:26:39 UTC
Post by Cavallino
Post by Michal Gwiazdowski
Post by Cavallino
[...]
Skoro nie znasz kryteriow to skad wiesz jak jest przygotowany? BTW:
prezentacja kandydatury- faktycznie przyzwoita.
:::mg:::
Cavallino
2006-04-08 17:38:53 UTC
Widzę.
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 17:27:24 UTC
Post by Cavallino
Post by Michal Gwiazdowski
Post by Cavallino
[...]
a w ogole to nie siedz na sieci, tylko idz na mecz ;-)
:::mg:::
Cavallino
2006-04-08 17:39:53 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
a w ogole to nie siedz na sieci, tylko idz na mecz ;-)
Eee tam, zostaję w domu, Canal+ mi dziś wystarczy.
Lecę, bo zaczyna się transmisja.
Mirek Zielinski
2006-04-08 17:33:37 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
skoro nie znasz kryteriow i punktacji to skad ten wniosek?
Ty tez nie znales a wysnuwales wnioski.
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 20:31:21 UTC
Post by Mirek Zielinski
Post by Michal Gwiazdowski
skoro nie znasz kryteriow i punktacji to skad ten wniosek?
Ty tez nie znales a wysnuwales wnioski.
Ja wysnuwalem wnioski co do kryteriow, o ktorych byla mowa - czyli do moich
kryteriow, nie komisji. A co do miejsca w rankingu to zadnych wnioskow nie
mam, bo tego nie wiem i sie pewnie nie dowiem.

:::mg:::
castrol
2006-04-08 15:36:08 UTC
Post by Mirek Zielinski
Planetarium, Wojewodzki Park Kultury i Wypoczynku, Skansen, ZOO itd...
ROTFL :D
Post by Mirek Zielinski
A co ma niby Poznan? A co ma takiego Gdansk? Czego tak naprawde wedlug
ciebie brakuje w Chorzowie co np. te miasta maja?
eee, ty chyba powaznie to piszesz :)
Jacek
Mirek Zielinski
2006-04-08 16:06:41 UTC
Dnia Sat, 08 Apr 2006 17:36:08 +0200, castrol napisał(a):
<ciach nic nie wnoszacy tekst>

To moze napiszesz coz takiego wspanialego ma Poznan i Gdansk do czego ta
cala "zagranica" ma przyjechac?
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
Cavallino
2006-04-08 17:11:54 UTC
Zoo i park mają , spokojna głowa. ;-)
Mirek Zielinski
2006-04-08 17:30:07 UTC
Post by Cavallino
Zoo i park mają , spokojna głowa. ;-)
Jak tak bedziesz patrzal to Chorzow tez ma to wszystko co Poznan i Gdansk.
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
castrol
2006-04-08 18:36:36 UTC
Post by Mirek Zielinski
Jak tak bedziesz patrzal to Chorzow tez ma to wszystko co Poznan i Gdansk.
A od kiedy to Chorzow nad morze przeniesli?? :P
Jacek
Mirek Zielinski
2006-04-09 06:25:30 UTC
Post by castrol
Post by Mirek Zielinski
Jak tak bedziesz patrzal to Chorzow tez ma to wszystko co Poznan i Gdansk.
A od kiedy to Chorzow nad morze przeniesli?? :P
W stylu Castrola napisze:
Wiele innych miejsc w Polsce tez ma dostep do morza - wiec co to za
atrakcja. Dlaczego tam nie mialy by sie odbywac mecze?
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
Cavallino
2006-04-09 08:35:03 UTC
Tyle że w badziewnym, śląskim wydaniu.
Mirek Zielinski
2006-04-09 08:49:09 UTC
Post by Cavallino
Tyle że w badziewnym, śląskim wydaniu.
Co nie zmienia faktu iz lepsze niz poznanskie wydanie. Zreszta no czym moze
Poznan sie pochwalic? Kulczykiem, targami i browarami :) Cos pominalem?
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
Cavallino
2006-04-09 08:51:45 UTC
Post by Mirek Zielinski
Post by Cavallino
Tyle że w badziewnym, śląskim wydaniu.
Co nie zmienia faktu iz lepsze niz poznanskie wydanie.
Możesz mieć swoje zdanie.
Całe szczęście że decydenci mieli inne.
I chciałbym poznać ich kolejność.
castrol
2006-04-09 10:33:04 UTC
Post by Mirek Zielinski
Co nie zmienia faktu iz lepsze niz poznanskie wydanie. Zreszta no czym moze
Poznan sie pochwalic? Kulczykiem, targami i browarami :) Cos pominalem?
Wybacz, ale SLASK nie jest pepkiem swiata. Organizowanie meczy w miescie
oddalonym o 50 km od innego organizatora ME byloby po prostu skrajna
glupota.
Jacek
castrol
2006-04-08 16:50:50 UTC
Post by Mirek Zielinski
To moze napiszesz coz takiego wspanialego ma Poznan i Gdansk do czego ta
cala "zagranica" ma przyjechac?
he? Gdansk to MORZE mozliwosci :) - polecam www.gdansk.pl - skoro nigdy
nie byles i wsrod atutow Chorzowa m.in. wymieniasz ZOO to zobacz co
pozostale miasta moze maja do zaoferowania.
Jacek
Pawel Grzeda
2006-04-08 20:31:34 UTC
Post by castrol
he? Gdansk to MORZE mozliwosci :)
"Miasto Warte Poznania" ;)

pozdr
PG
Mirek Zielinski
2006-04-09 06:34:37 UTC
Post by castrol
he? Gdansk to MORZE mozliwosci :) - polecam www.gdansk.pl - skoro nigdy
nie byles i wsrod atutow Chorzowa m.in. wymieniasz ZOO to zobacz co
pozostale miasta moze maja do zaoferowania.
Bylem w Gdansku wiele razy wiec nie pisz bzdur. Olejmy ZOO ale co masz do
np. Skansenu? Coz takiego jest w Gdansku? Prosze cie wymien.
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
Mirek Zielinski
2006-04-09 06:50:12 UTC
Post by Mirek Zielinski
Coz takiego jest w Gdansku? Prosze cie wymien.
Tu chodzi mi oto co jest wogole ciekawego w Gdansku.

ps. Pozatym jesli Chorzow nie bedzie w miastach organizujacyhc ME to IHMO
tylko i wylacznie dlatego iz przegra z Krakowem (odleglosc). Szkoda gdyz
Chorzow jest kojarzony z meczami reprezentacji Polski.
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
Cavallino
2006-04-08 17:07:45 UTC
Wystarczyło zostawić "skansen" - po co tyle słów? ;-)
Mirek Zielinski
2006-04-08 17:32:49 UTC
Post by Cavallino
Wystarczyło zostawić "skansen" - po co tyle słów? ;-)
Bo wtedy kazdy by o Poznaniu pomyslal :)
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
castrol
2006-04-08 12:30:30 UTC
Post by Cavallino
Wyleciały miasta w których piłka nie wzbudza zainteresowania.
Gdańsk oczywiście pozostał ze względów chyba tylko pochodzenia naszych
No tak, bo w Gdansku rzeczywiscie nie ma zainteresowania pilka :) Na
druga lige regularnie przychodzi po ok 5 tys kibicow, przy ciekawszych
meczach frekwencja wzrasta do ok 10 tys.

Przypomnie rowniez czas kiedy Lechia grala w pierwszej lidze, gdzie
frekwencja meczowa byla jedna z wiekszych wtedy.
Jacek
Cavallino
2006-04-08 17:07:10 UTC
Mówię o oficjelach, wśród kibiców głód piłki jest wszędzie.
Micha³ Su³kowski
2006-04-08 12:12:47 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
Warszawę, Kraków, Poznań i Gdańsk ma zgłosić Polska do organizacji
piłkarskich mistrzostw Europy 2012. Za burtą znalazły się Wrocław i
Chorzów - dowiedziała się "Gazeta".[...]
Dobrze, że południe Polski będzie reprezentował Kraków. Więcej ma do
zaoferowania jeśli chodzi o sprawy pozasportowe (turystyka) niż Śląsk. A na
takie rzeczy też będzie patrzeć UEFA przy wyborze organizatora.
castrol
2006-04-08 12:33:01 UTC
Post by Micha³ Su³kowski
Dobrze, że południe Polski będzie reprezentował Kraków. Więcej ma do
zaoferowania jeśli chodzi o sprawy pozasportowe (turystyka) niż Śląsk. A na
takie rzeczy też będzie patrzeć UEFA przy wyborze organizatora.
Mysle ze turystyka ma tu ogromne znaczenie. I te cztery miasta maja duzo
do zaoferowania - paradoksalnie najmniej ma Warszawa, ale jej wybor
wydaje sie oczywisty :)
Jacek
smiglostopy
2006-04-08 15:02:33 UTC
Post by castrol
Mysle ze turystyka ma tu ogromne znaczenie. I te cztery miasta maja duzo
do zaoferowania - paradoksalnie najmniej ma Warszawa, ale jej wybor wydaje
sie oczywisty :)
o ktorych 4 miastach mowisz?
z warszawa turystycznie moze rownac sie chyba tylko krakow.
w gdansku b.ladna jest tylko starowka. w poznaniu tez...
w chorzowie, hmmm jak ktos juz powiedzial jest zielono na wiosne :)
wroclaw podobnie jak gdansk i poznan.

warszawa i krakow to wybor oczywisty. gdansk tez wydaje sie byc dobry. moim
zdaniem slask zasluguje na jednego reprezentanta, ale trzeba przyznac, ze
ciezko sie tym regionem chwalic (tu mnie hanysy zjada, hehe). miedzy
poznaniem i wroclawiem postawilbym na ten pierwszy z racji I ligowych zaslug
(wiem, ze nie ma to znaczenia).

problem to stadiony. w gdansku i warszawie maja powstac nowe. ok. co jednak
z poznaniem i krakowem? te modernizacje wygladaja smiesznie. szczegolnie w
poznaniu.

czym my sie jednak tak ekscytujemy? mistrzostwa beda gdzie indziej...
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 15:32:20 UTC
Post by smiglostopy
Post by castrol
[...]
nie uwazasz chyba, ze glownym celem przyjazdow ludzi do Warszawy jest
turystyka?
Post by smiglostopy
w gdansku b.ladna jest tylko starowka. w poznaniu tez...
w chorzowie, hmmm jak ktos juz powiedzial jest zielono na wiosne :)
wroclaw podobnie jak gdansk i poznan.
de gustibus...
Post by smiglostopy
[...]
Stadion w Poznaniu bedzie bardzo przyzwoity, co wiecej - bedzie na pewno.
Tak samo w Krakowie, przyzwoity sredni stadion europejski. Nie wiem skad ta
pewnosc, ze w Warszawie i Gdansku powstanie stadion? No i ze bedzie lepszy?
Post by smiglostopy
czym my sie jednak tak ekscytujemy? mistrzostwa beda gdzie indziej...
Z takim nastawieniem to na pewno. Tak czy tak - dyskutujemy teoretycznie.

:::mg:::
smiglostopy
2006-04-08 19:08:14 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
nie uwazasz chyba, ze glownym celem przyjazdow ludzi do Warszawy jest
turystyka?
nie, nieuwazam. niestety tak nie jest.
Post by Michal Gwiazdowski
de gustibus...
dokladnie
Post by Michal Gwiazdowski
Stadion w Poznaniu bedzie bardzo przyzwoity, co wiecej - bedzie na pewno.
Tak samo w Krakowie, przyzwoity sredni stadion europejski.
na razie dla mnie to wyglada groteskowo. no ale jak final bedzie taki jak
pokazuja na reklamowkach poznania to ok... na pewno oba stadiony beda
odstawaly od nowych.
Post by Michal Gwiazdowski
Nie wiem skad ta pewnosc, ze w Warszawie i Gdansku powstanie stadion? No i
ze bedzie lepszy?
pewnosci nie mam. w warszawie jednak stadion byc musi i chyba wszystko jest
na dobrej drodze. jesli powstana nowe stadiony to nie wyobrazam sobie, zeby
stylistycznie i funkcjonalnie byly gorsze od starych podrasowanych molochow.
Post by Michal Gwiazdowski
Z takim nastawieniem to na pewno. Tak czy tak - dyskutujemy teoretycznie.
jesli przyznanie mistrzostw zalezaloby od mojego nastawienia to juz
moglibysmy sie szykowac. jestem caly nastawiony na tak. nie zmienia to
faktu, ze infrastrukturalnie od takich wlochow odstajemy znacznie. mam
nadzieje, ze to nie bedzie glowny faktor przy podejmowaniu decyzji...
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 20:36:28 UTC
Post by smiglostopy
Post by Michal Gwiazdowski
nie uwazasz chyba, ze glownym celem przyjazdow ludzi do Warszawy jest
turystyka?
nie, nieuwazam. niestety tak nie jest.
Post by Michal Gwiazdowski
de gustibus...
dokladnie
Post by Michal Gwiazdowski
[...]
Alez to beda nowe stadiony - wszystkie trybuny nowe, nowe zaplecze, nowe
parkingi. Przebudowane Wembley tez jest Twoim zdaniem starym stadionem?
Post by smiglostopy
Post by Michal Gwiazdowski
Nie wiem skad ta pewnosc, ze w Warszawie i Gdansku powstanie stadion? No
i ze bedzie lepszy?
pewnosci nie mam. w warszawie jednak stadion byc musi i chyba wszystko
jest na dobrej drodze.
jakies przeslanki tego optymizmu?
Post by smiglostopy
jesli powstana nowe stadiony to nie wyobrazam sobie, zeby stylistycznie i
funkcjonalnie byly gorsze od starych podrasowanych molochow.
co masz na mysli?
Post by smiglostopy
Post by Michal Gwiazdowski
[...]
Faktor?Ech, angielski sie szerzy;)
Podejrzewam, ze nie bedzie i wcale nie uwazam, ze jestesmy zupelnie bez
szans. Bo ME w Polsce to tez okazja do powiekszenia rynku pilkarskiego, a we
Wloszech? Zreszta, nie wiadomo jakie sa dokladnie kryteria, wiec to
gdybanie.

:::mg:::
smiglostopy
2006-04-08 21:36:51 UTC
nie chce brnac dalej w te spekulacje.
nie wiem jak beda wygladac skonczone stadiony. nie sadze jednak, zeby z
czegos takiego
dalo sie zrobic przyzwoity stadion zadaszajac trybuny. obym sie mylil.

no jesli w krakowie lub poznaniu zrobia tak
http://www.wembleystadium.com/
to...juz chcialem powiedziec, ze stane sie kibicem obu druzyn ;)

co do stadionu w warszawie to wiem tyle co pisza w prasie. chyba zlozono juz
wstepne oferty - nie jestem na biezaco. nie pros o linki bo nie znajde...
Cavallino
2006-04-09 08:39:00 UTC
Post by smiglostopy
nie chce brnac dalej w te spekulacje.
nie wiem jak beda wygladac skonczone stadiony. nie sadze jednak, zeby z
czegos takiego
http://www.lechpoznan.com/zdjecia/stadion/176_7687.jpg
http://www.lechpoznan.com/zdjecia/stadion/176_7663.jpg
dalo sie zrobic przyzwoity stadion zadaszajac trybuny
Może najpierw dowiedziałbyś się jak się to planuje i robi, a potem
trzeszczał bez sensu?
Zadaszanie trybun to ostatni etap, najpierw odbywa się wyburzanie
istniejących i budowa w tym miejscu nowych trybun.
Ziobul
2006-04-08 22:15:56 UTC
Post by smiglostopy
[...]
Na szczęście komisje nie patrzą tylko na obecną infrastrukturę. W takim
wypadku wszystkie imprezy odbywałby się na przemiennie we Włoszech,
Hiszpanii, Anglii i Niemczech. Zawsze są tam jakieś względy polityczne w
szerokim tego słowa znaczeniu. Na moje oko mamy spore szanse.
Co do całej tej dyskusji dlaczego Poznań a nie Chorzów to podnoszone tu
argumenty wydają się zupełnie bez sensu. Wiadomo było, że Kraków nie
zostanie pominięty, a wyznaczać dwa miasta które sa położone rzut
beretem od siebie to jest jakieś nieporozumienie. W takim układzie jak
jest teraz z każdego miejsca w Polsce jest mniej więcej taka sama
odległość. W przypadku zmiany Poznania na Chorzów np tacy kibice ze
Szczecina musieliby dymać przez cały kraj.
smiglostopy
2006-04-08 22:59:32 UTC
W takim wypadku wszystkie imprezy odbywałby się na przemiennie we
Włoszech, Hiszpanii, Anglii i Niemczech.
i prawie tak bylo. z bloku wschodniego udalo sie zalapac tylko jugoslawi (o
ile dobrze pamietam, daaawno temu). a z maluczkich belgii/holandii i
ostatnio portugalii. tylko ci ostatni moga nas napawac optymizmem.

ja tez mam nadzieje, ze to my bedziemy gospodarzami!
Cavallino
2006-04-09 08:37:03 UTC
Post by smiglostopy
Post by Michal Gwiazdowski
[...]
A jakim cudem, skoro ten w Poznaniu będzie nowy?
Jedyne co go będzie łączyć ze starym to miejsce położenia.

To że wyburza się stary i buduje nowy partiami to tylko plus dla
gospodarnego Poznania, kibice szybciej mogą się cieszyć dobrymi warunkami.
castrol
2006-04-08 15:40:48 UTC
Post by smiglostopy
z warszawa turystycznie moze rownac sie chyba tylko krakow.
pod jakim wzgledem?? Liczby hoteli? Czy przyjezdzajacych turystow??
Post by smiglostopy
w gdansku b.ladna jest tylko starowka. w poznaniu tez...
Chyba w Gdansku nigdy nie byles :]
Jacek
smiglostopy
2006-04-08 19:10:26 UTC
Post by castrol
Post by smiglostopy
z warszawa turystycznie moze rownac sie chyba tylko krakow.
pod jakim wzgledem?? Liczby hoteli? Czy przyjezdzajacych turystow??
pod wzgledem atrakcji turystycznych.
Post by castrol
Post by smiglostopy
w gdansku b.ladna jest tylko starowka. w poznaniu tez...
Chyba w Gdansku nigdy nie byles :]
w gdansku bylem 3 razy, hehe. wylacznie w celach turystycznych. bardzo ladna
starowka.
castrol
2006-04-08 19:42:56 UTC
Post by smiglostopy
pod wzgledem atrakcji turystycznych.
Jestes z Warszawy, dobrze sadze? Cos w innym poscie pisales o jakiejs
nienawisci, Tobie najwyrazniej brak obiektywizmu skoro piszesz takie
rzeczy :D
Post by smiglostopy
w gdansku bylem 3 razy, hehe. wylacznie w celach turystycznych. bardzo ladna
starowka.
No to chyba byles tylko na starocwe :D
Jacek
smiglostopy
2006-04-09 00:47:39 UTC
Post by castrol
Jestes z Warszawy, dobrze sadze? Cos w innym poscie pisales o jakiejs
nienawisci, Tobie najwyrazniej brak obiektywizmu skoro piszesz takie
rzeczy :D
no masz...a ja odnioslem zupelnie odwrotne wrazenie.
oczywiscie, ze jestem z warszawy (i to nie naplywowiec;). chwilowo na
wygnaniu...
Post by castrol
No to chyba byles tylko na starocwe :D
nie tylko. nawet w kinie bylem :) jesli chcesz mnie przekonac, ze gdansk to
generalnie ladne miasto to nie musisz. ja to wiem. nie kaz mi tylko zwiedzac
blokowisk...choc wiem ze tez sa ladne.
Mark
2006-04-08 16:46:07 UTC
Post by smiglostopy
z warszawa turystycznie moze rownac sie chyba tylko krakow.
Chyba odwrociles kolejnosc.
Z Krakowem turystycznie to nawet Warszawa sie rownac nie moze. Zwlaszcza ze
OIDP przed nia sa jeszcze Gdansk i Wroclaw
Akurat teraz Krakow jest "na topie" w Europie, modny, popularny, i byloby
czysta glupota tego nie wykorzystac.

Zwaz na roznice - *turystycznie*, a nie *biznesowo*.
Mark
smiglostopy
2006-04-08 19:16:46 UTC
Post by Mark
Chyba odwrociles kolejnosc.
Z Krakowem turystycznie to nawet Warszawa sie rownac nie moze.
nie. nie odwrocilem kolejnosci. podtrzymuje to co powiedzialem.
Post by Mark
Zwlaszcza ze
OIDP przed nia sa jeszcze Gdansk i Wroclaw
nie wiem co znaczy OIDP, ale masz prawo tak sadzic. wiem jednak, ze wynika
to z nienawisci do warszawiakow i warszawskich klubow pilkarskich. rozumiem
i wybaczam :)
Post by Mark
Akurat teraz Krakow jest "na topie" w Europie, modny, popularny, i byloby
czysta glupota tego nie wykorzystac.
dlatego wlasnie jest pomysl, zeby "to" wykorzystac...
Post by Mark
Zwaz na roznice - *turystycznie*, a nie *biznesowo*.
doskonale znam roznice. nie wiem tylko skad to porownanie. mowiac, ze
warszawa jest atrakcyjnie turystycznie nie mialem na mysli liczby
odwiedzajacych moje miasto.
castrol
2006-04-08 19:41:23 UTC
Post by smiglostopy
nie wiem co znaczy OIDP, ale masz prawo tak sadzic. wiem jednak, ze wynika
to z nienawisci do warszawiakow i warszawskich klubow pilkarskich. rozumiem
i wybaczam :)
Popatrz, mieszkam w Warszawie juz ladne pare lat, a jestem z Gdanska :)
W Krakowie i we Wroclawiu tez mialem okazje byc i z cala stanowczoscia
moge stwierdzic, ze Warszawa bardzo odstaje od tych miast - aha, dodam
jeszcze ze Warszawe znam lepiej niz swoje rodzinne miasto :D
Jacek
smiglostopy
2006-04-09 00:40:28 UTC
Post by castrol
W Krakowie i we Wroclawiu tez mialem okazje byc i z cala stanowczoscia
moge stwierdzic, ze Warszawa bardzo odstaje od tych miast
strasznie stanowczy jestes.
mnie prawie przekonales. moze kiedys warszawa dorowna wroclawowi :)

krakow, gdansk i wroclaw to w istocie piekne miasta.
po tym co napisales, bardzo ciezko mi w to uwierzyc ;)
castrol
2006-04-08 16:52:07 UTC
Post by Mark
[...]
Zgadza sie, Warszawa jest daleko w tyle :) To ze przyjezdza tu sporo
turystow, paradoksalnie wcale nie oznacza ze Warszawa jest az tak
ciekawym miastem.
Jacek
Cavallino
2006-04-08 17:13:38 UTC
Post by smiglostopy
problem to stadiony. w gdansku i warszawie maja powstac nowe. ok. co
jednak z poznaniem i krakowem? te modernizacje wygladaja smiesznie.
szczegolnie w poznaniu.
ROTFL !!!!
Nie ma to jak warszawiak oceniający Poznań.
Ile u Was stadionu ostatnio zbudowano?

U nas przez ostatnie kilka lat pół (załóżmy że druga trybuna jest już
skończona).
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 17:19:11 UTC
Post by Cavallino
Post by smiglostopy
[...]
No widzisz, a w Warszawie na Polonii całą trybunę "kamienną" zrobili...

:::mg:::
Cavallino
2006-04-08 17:23:14 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
Post by Cavallino
[...]
Wiesz, ja mówiłem tylko o stadionach, nie o kurnikachi i o zbudowaniu, nie o
planach.
Na Warcie też tam jakiś kawałek ogródka zrobili. ;-)
smiglostopy
2006-04-08 19:26:37 UTC
Post by Cavallino
[...]
tu rzeczywiscie sobie troche pofolgowalem...oba stadiony, krakowski i
poznanski, to po prostu odnawiane stare molochy. dobre jednak i to, hehe.
szczegolnie jesli kibice sa zadowoleni.

w warszawie nie zbudowano zadnego stadionu w ostatnich latach. mam nadzieje
jednak, ze nikt nie wpadnie na pomysl odnawiania estadio wp. stolica
zasluguje na piekny obiekt i ja wierze, ze taki niedlugo powstanie.

gratulacje za pol odnowionego stadionu...mam nadzieje, ze wszyscy poznaniacy
sa tak szczesliwi jak ty. zycze rowniez utrzymania wysokiej frekwencji.
Cavallino
2006-04-09 08:41:51 UTC
Post by smiglostopy
Post by Cavallino
[...]
Mylisz się.
To stadiony budowane od podstaw w miejscu kiedyś istniejących.
W Krakowie coś tam ze starego zostanie, w Poznaniu nic.
mcl
2006-04-09 08:52:28 UTC
Post by smiglostopy
[...]
Na tej samej zasadzie mozna powiedziec, ze we Frankfurcie czy Kaiser.
budujac nowe trybuny
na miejscu starych tylko odnawiano obiekt na MS. Zreszta najwieksze obawy
mam wlasnie co do Warszawy.
Przeciez byly juz takie koncepcje zeby zostawic dzisiejsza kryta i zrobic z
niej glowna trybune nowego stadionu.
Z tego co slyszalem ostatnio powrocono do tej koncepcji :(

pzdr
mcl
L Tommy
2006-04-08 12:20:19 UTC
Poznan mimo wszystko postaral sie bardziej...
Gratulacje
http://elblg.prv.pl
2006-04-08 12:23:26 UTC
Post by L Tommy
Poznan mimo wszystko postaral sie bardziej...
Gratulacje
Szkoda troche Chorzowa
castrol
2006-04-08 12:33:23 UTC
Post by http://elblg.prv.pl
Szkoda troche Chorzowa
A to czemu?? :>
Jacek
http://elblg.prv.pl
2006-04-08 12:37:54 UTC
Post by castrol
Post by http://elblg.prv.pl
Szkoda troche Chorzowa
A to czemu?? :>
Jakos ,tak mnie sie ich zrobilo...
L Tommy
2006-04-08 12:38:38 UTC
Zawsze bedzie kogos brakowac, czy tak czy siak .
E-g
L Tommy
2006-04-08 12:34:42 UTC
http://elblg.prv.pl <***@.gazeta.pl> napisał:

Dorownujaca publika naszej ;) no moze poza lepszymi Gdansk i Warszawa jest
tylko w Szczecinie...nie wiem co na to kibice z bardziej poludnia...moze sie
wezma...
Ale nawet w Kielcach chociaz nieliczno nie gorsza akustyka niz w Krakowie .
castrol
2006-04-08 12:28:31 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
Chorzów - dowiedziała się "Gazeta".[...]
I bardzo dobrze. Szkoda tylko Wroclawia, ale decyzja o Chorzowie jest
jak najbardziej sluszna. Bo oprocz stadionu (a chorzowski trup sie nie
nadaje) Miasta musza tez cos moc zaoferowac turystom.
Jacek
Pawel Grzeda
2006-04-08 12:44:34 UTC
Post by castrol
I bardzo dobrze. Szkoda tylko Wroclawia, ale decyzja o Chorzowie jest
jak najbardziej sluszna. Bo oprocz stadionu (a chorzowski trup sie nie
nadaje) Miasta musza tez cos moc zaoferowac turystom.
"Pozdrowienia z wczasow zdrowotnych z Zabrza".

pozdr
PG
Mirek Zielinski
2006-04-08 13:49:42 UTC
Post by castrol
I bardzo dobrze. Szkoda tylko Wroclawia, ale decyzja o Chorzowie jest
jak najbardziej sluszna. Bo oprocz stadionu (a chorzowski trup sie nie
nadaje) Miasta musza tez cos moc zaoferowac turystom.
Planetarium, Wojewodzki Park Kultury i Wypoczynku, Skansen itd... Wiec moze
nie pisz bzdur.
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 13:55:18 UTC
Post by Mirek Zielinski
Post by castrol
[...]
to sa Twoim zdaniem atrakcje turystyczne?

:::mg:::
Mirek Zielinski
2006-04-08 14:03:59 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
Post by Mirek Zielinski
Planetarium, Wojewodzki Park Kultury i Wypoczynku, Skansen itd... Wiec moze
nie pisz bzdur.
to sa Twoim zdaniem atrakcje turystyczne?
Tak. Jakie wiec te atrakcje ma np. Poznan?
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
Henryk "Plumski" Plumowski
2006-04-08 14:16:36 UTC
Pewna osoba, czyli Mirek Zielinski,
Post by Mirek Zielinski
Post by Michal Gwiazdowski
to sa Twoim zdaniem atrakcje turystyczne?
Tak. Jakie wiec te atrakcje ma np. Poznan?
Kulczyk Park...?

www.plumowski.be
Michal Gwiazdowski
2006-04-08 14:43:41 UTC
Post by Mirek Zielinski
Post by Michal Gwiazdowski
Post by Mirek Zielinski
Planetarium, Wojewodzki Park Kultury i Wypoczynku, Skansen itd... Wiec moze
nie pisz bzdur.
to sa Twoim zdaniem atrakcje turystyczne?
Tak. Jakie wiec te atrakcje ma np. Poznan?
rozejrzyj się:
http://www.city.poznan.pl/mim/strony/turystyka/panoramy.html?lang=pl

BTW: na oficjalnej stronie Chorzowa nawet nie ma słowa "turystyka",
zresztą - nie dziwię się. A jak wygląda baza noclegowa proponuje sprawdzic w
zakladce Miasto->Baza noclegowa. Full wypas.

:::mg:::
Mirek Zielinski
2006-04-08 15:26:06 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
http://www.city.poznan.pl/mim/strony/turystyka/panoramy.html?lang=pl
Hmm no i gdzie one sa?
Post by Michal Gwiazdowski
BTW: na oficjalnej stronie Chorzowa nawet nie ma słowa "turystyka",
zresztą - nie dziwię się. A jak wygląda baza noclegowa proponuje sprawdzic w
zakladce Miasto->Baza noclegowa. Full wypas.
Hmmm ale chyba trzeba by tu wzaisc pod uwage rowniez baze noclegowa innych
osciennych miast.
--
Mirek "Zielok" Zielinski
www.zielok.3d.pl
gasper
2006-04-08 15:27:16 UTC
Post by Michal Gwiazdowski
[...]
oprócz tego za Poznaniem:
1. doskonała infrastruktura hotelowa, gatronomiczna itd
2. z dworca PKP, PKS z lotniska jest doskonałe połączenie do stadionu - można
zresztą nawet pieszo sie pofatygować
3. ruch drogowy o wiele lepiej zorganizowany niż we Wrocławiu czy na Śląsku
4. duże ośrodki sportowe w pobliżu (Grodzisk, Wronki)
5. zaawansowanie rozbudowy stadionu

Pozdrawiam
Karol Papała
2006-04-08 16:49:29 UTC
Post by gasper
3. ruch drogowy o wiele lepiej zorganizowany niż we Wrocławiu czy na Śląsku
We Wroclawiu ruch drogowy w przeciagu 5 lat bedzie zorganizowany bardzo
dobrze. Od kilku lat trwaja przebudowy skrzyzowan, wymiana nawierzchni czy
po prostu remonty drog. Jest to robione skrupulatnie i systematycznie.
Kilka tygodni temu zostal zatwierdzony (czesciowo zmieniony i rozszerzony
stary) plan remontow na lata 2006-2010 z podzialem srodkow pienieznych na
te inwestycje:

http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,3109002.html
http://miasta.gazeta.pl/wroclaw/1,35751,3109135.html

W planach inwestycyjnych lwia czesc oczywiscie pochlona srodki na AOW czyli
Autostradowa Obwodnice Wroclawia. Wiec moze na chwile obecna Wroclaw
faktycznie wypada blado pod wzgledem komunikacyjnym, ale do 2010 roku wiele
sie tutaj zmieni.
guernica83
2006-04-08 17:42:02 UTC
Ja bym wymienila gdansk na Chorzow.. przynajmniej maja stadion
Ziobul
2006-04-08 22:18:44 UTC
Post by guernica83
Ja bym wymienila gdansk na Chorzow.. przynajmniej maja stadion
Który i tak trzeba przebudować niemałym kosztem bo to co jest teraz to
wogóle wstyd pokazywać w Europie. Stadiony i tak w zasadzie mają powstać
od zera, więc argument, że Chorzów ma "stadion" jest co najmniej nie na
miejscu.
castrol
2006-04-08 18:36:57 UTC
Post by guernica83
Ja bym wymienila gdansk na Chorzow.. przynajmniej maja stadion
W Chorzowie jest trup, a nie stadion.
Jacek
guernica83
2006-04-09 10:34:36 UTC
No zgoda ale jakby nie patrzec w Gdansku stadion tez trzeba by
przebudowac. Niestety zyjemy w takim kraju gdzie infrastruktura
sportowa jest na poziomie lat 80tych albo i 70 tych